پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت الله تهرانی
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه
پایگاه اطلاع رسانی محمدباقرمحمد باقر قالیباف: شهردار تهران در پیامی درگذشت آیت‌الله مجتبی تهرانی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 


اذا مات العالم ثُلٌمَ في الاسلام ثُلمةً لا يسٌدها شيء


 


درگذشت فقیه و مرجع والامقام، عالمِ عامل و معلم برجسته اخلاق، حضرت آیت الله العظمی آقا مجتبی تهرانی، یکی از برجسته ترین شاگردان مکتب امام راحل (ره) و از یاران نزدیک ایشان در مبازرات علیه رژیم پهلوی و از یاوران همیشگی رهبر معظم انقلاب، ثلمه ای جبران ناپذیر و خبری ناگوار است.



ایشان در طول حیات طیبه خویش، کمر همت به آموختن و آموزاندن و توصیه به،عمل به علم بست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به رغم درخواستهای فراوانی که از ایشان برای قبول مسئولیتهای اجرایی شد، پرورش انسانهای مؤمن و متعهد را وجهه همت خویش قرار داد.



خدمات مبارک و برجسته ایشان در حوزه تهران زمینه ساز پرورش نسلی از فرهیختگان و مهذبان حوزوی و دانشگاهی گردید که گرد شمع وجود این فرزانه ارجمند جمع می شدند و از فقاهت، نزاهت و ورع ایشان بهره ها می بردند.



در جایگاه شهردار و به نمایندگی از شهروندانِ شهری که این عالم مجاهد در آن می زیست و نیز به عنوان یک شهروندِ متعلم که از فیض وجودی این شخصیت بزرگوار و تأثیرگذار بهره مند شده است، درگذشت ایشان را خدمت حضرت موعود (عج)، مقام معظم رهبری، بیت محترم و عموم شیعیان و علاقمند ایشان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان، علو درجات را برای ایشان و صبر جمیل را برای بازماندگان خواهانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:قالیباف , آیت الله تهرانی,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب